Kepada kaki Lukis semua.

Maaf lah sebab lama pula tak update entry kan? Hehe~ Aku tengah menyiapkan beberapa kerja dan lukisan. Huhu~ Terlampau banyak menumpu pada benda2 tu sampai lupa nak update. Sampai sekarang pun masih belum siap lagi. Adoi! Aku memang agak excited bila dapat melukis. Rasa macam naik adrenaline dalam badan aku ni. Kadang2 mengadap berejam2 sampai tak sedar tak makan, tak mandi. Ish3~

Tertanya tak apa yang aku gila sangat mengadap tu kan? Tak~ Aku tak pakai Photoshop sebab aku memang tak reti langsung guna benda tu! Jadi aku guna apa? Ha~ ni aku nak perkenalkan kepada anda2 semua satu website melukis secara online!


Itu dia~! www.queeky.com Adalah satu laman web untuk para2 kaki lukis satu dunia ni menunjukkan bakat! Fuh~ Dasyat gile le! Haha~ Belum dasyat lagi ni. Laman web ni macam Deviantart juga dimana mengumpulkan artwork2. Tapi disini ia lebih istimewa sikit. Apa yang istimewa? Kat laman web ni kita boleh lihat artwork2 ala2 painting yang dasyat2! Banyak yang anda tengok tak macam lukisan pun tapi lukisan. Yang gila2 specialnya adalah anda boleh lihat semula macam mana artis tu lukis lukisa tu! Anda boleh tengok dari mula dia menconteng2 hingga lah menjadi satu lukisan yang lengkap. So, tak ada lah anda kata "Nampak beno menipunye~" kan? Hehe~

Ala~ Senang cerita anda pergi lah tengok sendiri kat website tu ye? Kalau anda tak tabik tu tak tahu lah. Hehe~ 

P/s : Aku punya profile belum boleh didedahkan lagi sebab aku tak habis lukis lagi. Haha~ Penat gila!

Tiada ulasan: