Cinta Hati si sembil9n? Salah kah semua ni?

Assalamualaikum semua. Alhamdulillah sebab ada yang masih sudi singgah2 blog bosan aku ni. Haha~ Harapkan warna je menarik. Maaf lah ye? Aku kurang mentelaah internet sejak akhir2 ni selain mencari tutorial software Adobe. Nak mantapkan skill lagi. Oleh itu, aku juga kurang mendapat berita2 terkini sebab aku ni bukan kaki baca akhbar. Haha~ Sangat2 dibawah tempurung aku ni.

Okay, mengenai tajuk entry tu adalah saja2 je aku nak letak. Haha~ Sebab, aku tengok orang lain sebok buat entry pasal pasangan masing2 (terutama blogger perempuan). Mengapa ye? Aku bukan lah kisah jika anda nak tulis hal peribadi anda dalam blog, tetapi silalah bermanfaat untuk pengunjung blog anda membacanya. 

Apa2 pun itu tak jadi masalah sangat, sekurang2nya ada perkara yang orang nak baca. Dan mungkin boleh jadi iktibar atau panduan atau mungkin bagi pendapat ke apa ke kan? Hehe~ Yang jadi masalah sekarang ni, yang suruh klik2 eklan ni. Aduhai, hentikanlah. Kalau betul nak cepat kaya, pergi lah berniga ke apa ke. Jangan lah jadi malas sangat. Tahu tak anda, jika anda meminta orang klik eklan anda atau teruskan aktiviti "kau klik iklan aku, aku klik iklan kau", anda makan duit haram (kalau dapat duit lah). Sebab, anda telah melanggar undang2 dan perjanjian yang telah anda tanda tangani. Senang, pergi baca balik apa perjanjiannya. Lepas tu baru tanya aku kenapa ye?

Tapi aku tak rasa pun mereka yang kaki klik iklan ni baca entry aku ni. Apa dia peduli apa orang tu punya entry? Kejar duit semata2. Ish2~

Haha~ Teremosi pula aku ni. Sebenarnya aku ni taknak lah bangsa aku ni pemalas sangat. Jangan terlalu kejar kekayaan dunia ni. Akhirat tu lebih penting. Tak lama pun lagi masa kita dengan kematian. Ingat2 lah ye?

Tentang gambar yang tepi tu, bukan gambar awek aku. Haha~ Tu pelakon Asmirandah dari Indonesia. Cun kan? Dia berlakon untuk filem Dalam Mihrab Cinta dan dia juga pelakon iklan ini:


1 ulasan:

EmanTheHalia berkata...

pasal pelakon tu aku suke hehe