MAKING CUTE CARTOON "contest"


Ini adalah contest anjuran hude92.blogspot, dimana meminta melukis kartun cute. Kalau nak tahu apa yang dia minta, silalah tekan sini. Contest ni berakhir awal April nanti. Aku tak tahu lah apa tujuan dia nak gambar ni kan, tapi aku buat je. Sambil2 menyiapkan header2 yang di request segmen aku tu. Maaf lah ye lambat sikit, sedang ke sibukan kerja lah. Tapi sempat insha-allah sebelum ahad ni aku bagi sederap.

Oh~ Terlupa pula ni untuk bentangkan contest tu. Hehe~ Okay ini adalah gambar yang aku pertaruhkan. Ni aku buat ala2 potret gambar gitu. (Sebenarnya malas nak pikir pose) Jadi apa pendapat anda? 


Err~ Tiba2 terasa tidak comel sangat lah. Nampak macam nak ambil gambar IC lah. Haha~ Tak apa lah, aku bukan mengharap apa2 pun. Sebab ni koleksi lama ni. Aku keluarkan semula, dan alang2 ada contest yang hadiahnya tak ada kena mengena dengan aku: aku masuk je. Haha~ Terimalah seadanya. 

Tiada ulasan: