MASpage.com–Malaysian Comunity Web Browser

Assalamualaikum semua, entry ni aku nak perkenalkan satu Web Komuniti Malaysia iaitu MASpage.com. Baru dilancarkan pada 3hb Mac 2011. Aku dah register dah. Hehe~ Tapi, aku still  tak tahu nak kata ia bagus atau pun tak. Sebab aku ni spesis yang sentiasa cuba apa2 je produk baru dari Malaysia.

10

Tapi bila aku Log In, aku terfikir kenapa dia nak guna biru putih juga? Tak ada idea ke apa? Tapi mungkin boleh Upgrade lagi kan? Okay lah~ Sebab tak berat pun. Aku rasa rileks je nak lompat2 dari page ke page. Tak ada button yang tak berfungsi, semua okay. Aku tekan dah semua dari A-Z. Bagi aku boleh lah.

12Cuma logo tu macam terlalu LAME sangat lah. Kalau lecturer aku cakap ni, dia akan kata SAMPAH! Haha~ Sebab tak komercial langsung! Macam logo ubatan pun ada aku tengok. Sangat simple! Tapi aku still rasa benda ni okay.

Nak tahu apa yang macam best lah bagi aku tentang website ni?! Dia boleh customize Profile! Yeay~! Tepuk tangan sikit! Seronok tak? Seronok tak? Haha~ Agak bosan sebab benda ni sebenarnya ada ala2 Myspace. Selain tu yang aku nampak ada Forum, ada Dashboard, ada home Page, Blog, Video, Photos, Polls, Sounds, Groups & adalah beberapa aku tak sebut. Kira okaylahkan? Cuma aku rasa kenapa ada Dashboard dan HomePage? Kenapa tak satukan je? Mungkin sekarang aku tak nampak sangat kegunaannya tapi kenapa?! Hoho~

11

Tapi satu je aku tak paham, adakah produk ni dengan DrBook2u.com tu sama? Sebab aku jumpa website ni di Fan Page DrBook2u tu. Sepatutnya DrBook2u di launch semalam juga, dan tiba2 admin nya beri link ini di wall. Walau mempunya masalah nak acsess masuk, tapi bila aku cuba subuh2 dah boleh.

 


P/s : Nak tengok tak Profile MASpage aku? Ah~ Anda taknak tengok pun still aku nak tunjuk!
MASpage/sembil9n

Tiada ulasan: