Design Your Mascot Mini Contest by Nuruldotdotdot

Seriously, aku tak pernah terfikir ada blogger yang akan menganjurkan pertandingan macam ni. Menarik gila lah. Hehe~ Aku suka. Dulu aku pernah buat sebenarnya tapi tak dapat sambutan sangat lah. Biasalah tak feymes kan. Okay, tarikh tutupnya pada 15 Mei 2011 ni. Sempat lagi pada sesiapa yang nak join. Sila klik banner bawah ni kalau suka nak join ye?



Dan, dibawah ni adalah design yang aku pertaruhkan. Aku cuba menyampaikan yang kita berbeza dan hanya kita satu2nya didunia ni. Walau kita ni kembar ke apa, kita tetap satu. Faham kan? Hehe~ 

14 ulasan:

Mra Mastura berkata...

aku nk kaler pink n ijau je. hihi. nk 1

Nurul dot..dot..dot berkata...

yayy!! ade penyertaan lagi hee ^ ^ comel..terima kasih banyak2 ye..nanti nurul update
all the best!!=)

Abang Zam berkata...

weh..nice doh
hahaha..aku try siap kan lagi 3 malam ni
kalau ade idea lah

hahaha

Park Air berkata...

Nice.. cantek2!

Unknown berkata...

@Mra Mastura hehe...tak pat nk bg la...sorry ~

Unknown berkata...

@Nurul dot..dot..dot

nnt cik nurul shoot gmbrnye tw...mse kt event tu...dpt wt video lg best... skdr sokong je ;)

Unknown berkata...

@Abang Zam buat2 ..aq tgk nnt~ :)

Unknown berkata...

@Park Air tq pak air

efa berkata...

waah contest mcm tu pun ada hehe err lawa la kreatifnya caya la good luck :)

The Sharkox berkata...

hoih, ramainya engko lukih.. aku nampak macam ada doremon

Unknown berkata...

@efa

aq wt sdr tuk sokongan pd dyorg :)

Unknown berkata...

@The Sharkox tu bukan doraemon..tp ala2 .... heheh~ kn aku kte... We ain't the same...

Cik Cempaka berkata...

wahhh, comel dan simbolik lagi..

i laiikkkk

Unknown berkata...

@Cik Cempaka wah...terima kasih ;)