T-shirt siapa ni?

Salam semua! Kali ni, si Makhluk Hijau ni pakai lain sikit lah. Pelik je aku tengok. Tak percaya? Cuba tengok...apa puya trend ntah.
Berbeza kan? Apa hal ntah si Makhluk Hijau ni pakai macam tu pula? Selalu lain je?

Oh! Baru aku ingat! 

Ini sempena meraikan anda2 semua yang mengunjungi blog aku!

Apa dia?

Aku telah mendesignkan satu T-shirt yang bertemakan blog aku disamping meraikan anda sebagai Blogger!


Cuma RM28 termasuk postage (insha-allah).

Di bahagian belakang (pingang) akan ada link blog anda (setiap orang). Bila orang klik link tu akan terus masuk blog anda. Hehe~ (gurau)...

Ada yang berminat? Kini dibuka TEMPAHAN! 
Sila isi borang di tab T-shirt..anybody?? tu ye?

Pembayaran adalah melalui bank-in ke akaun aku. Kejujuran dalam urusan jual beli ini adalah amat penting. Harap anda bekerjasama ye.

Nombor telefon aku apa semua tu aku dah letak. Kemusykilan sila tanya.

Terima kasih kerana menyokong!!

10 ulasan:

Unknown berkata...

wah cantik lol design tu,,incya-Allah nty ayie nak satu juga

zikeryhassan berkata...

ada tarikh tutop ke bro?

Aesya Zealous berkata...

wahh nak jugak

The Sharkox berkata...

haha..online sampai lebam

zaim mahfuz berkata...

wah nice2 cantik2...nak2

lady-D berkata...

nak jugak..bleh order lg ke ni?sile inform kat blog sy yer

suffer8zine berkata...

bila boleh dpt ni bro

fiqaliqa berkata...

nak tanye, bila boleh dtpt ye ?

fiqaliqa berkata...

dh habis raya. dah nak masuk 2012 dah. agak2 bila leh dapat ? duit tu caner lak ??

muhamad zairi bin marzuki berkata...

dah tahun br pun...huhu..ak pon dah tlupa tntang bju tue..haha