Semua nak popular?

Eh? Siapakah beliau ini...?
Macam artis K-Pop je aku tengok. Lagak macam popular, siap ade banyak kamera ikut.
Eh? Kau pun tak tahu dia ni ke? Aku ingat tahu. Jadi tak lah popular sangat. Jadi siapa dia ni? Cuba tanya...
Oh, nama dia Jiyong. Nama macam Korean ke Japanese je. Siapa dia ni sebenarnya?
Dia ni shout di shoutbox aku. Sebenarnya aku tak kenal pun dia ni. Hehe~ Tapi apa2 pun, dari gaya dia shout tu macam satu penghargaan. Jadi aku juga menghargai dia. 

Jiyong, kalau nak start blogging tak susah. Tapi memang agak susah untuk dapatkan topik untuk menulis blog. Bila nak dapatkan entry berkualiti, kena buka mata dengan persekitaran dan berfikiran terbuka dan positif.

Kalau anda dah buat blog. Sila2 lah bagitahu aku ye? Maaf lah kalau anda tak faham apa aku tulis ye, Jiyong. Aku ni tak pandai sangat English. Hehe~ 


3 ulasan:

The Sharkox berkata...

wohoo... retis korea taip dalam BM..haha

shada wentz berkata...

wehhh.jeles weh! nak sainnnnn k-pok!

feyza berkata...

eh kabur kabur..mcm nmpk nma sndiri..hee=)