Konsert-konsert!

Petang 12 Jun 2010. . .
Nampak gayanya, Tok Bilal kena menyayingi 4 finalis konsert tu lah ye? Konsert apa? Konsert Akhir Akademi Fantasia 9 dimana ia akan berlangsung di Putrajaya berdekatan dengan MASJID! 

Apa yang lebih menyedihkan acara berlangsung dari 6 petang dan keudara kira2 8 malam. Aku rasa area Putrajaya belum masuk waktu Isya' lagi tu. 

Dan kalau pukul 8, sempat ke nak penuh kan ruang konsert lepas berpusu2 solat maghrib di masjid tersebut (OPSsss..!)? Nanti waktu Azan Isya' dan juga waktu mereka solat Jemaah macam mana? Takkan Aznil diam je kot tunggu sampai mereka habis?

Ke Masjid tu tak berkumandang AZAN semata2 nak dengar 'BINTANG' pujaan anda menyanyi. Elok sangat 2 lelaki 2 perempuan. Aduhai~ Dunia...dunia...
Patut lah . . .

1 ulasan:

nanae berkata...

ish2 xpatut ahhhh takutnyerr dgn dunia skung memang btol2 akhir zam huhuhuhu~ish2 knp ahh xstart jerrr kul 8 yg buat kat masjid tuu aperr kes...klu suh pi solat dulu kat bgus ish2....dunia2