Senang pada lelaki, susah pada wanita?

Dalam kehidupan seharian, ada pelbagai ragam. Kadang2 lucu bila kita kenang tapi ada juga yang sedih dan mengecewakan. Apa2 pun, kita sebagai hamba-Nya dan berbeza2 jantina ada sifat masing2. Tiada istilah jantina ni lebih bagus dari jantina yang satu lagi sebab Allah ciptakan kita ni seimbang dan saling memerlukan. 

Tapi disebabkan aku ni lelaki, jadi aku nak senaraikan apa yang Senang pada lelaki, susah pada wanita. Hehe~
  • Mengemas.

  • Masak.

Haha~ Itu sebahagiannya lah. Ada lagi. Mungkin nanti aku buat sambungan kalau aku ingat. 

Lelaki lebih pada "Boleh lah tu..." manakala wanita biasanya nak sempurna. Tapi lain orang lain sifatnya. Ini pun berdasarkan apa yang sepatutnya lah serta pemerhatian aku. 

Jadi, kepada wanita (terutama awekku) jangan terasa hati ke apa2. Ini membuktikan kaum lelaki memerlukan anda untuk menyempurnakan hidupnya. Apa yang wanita boleh buat tak semua lelaki boleh buat dan begitu juga sebaliknya.

Tuhan ciptakan kita berpasangan kan. Jadi . . . (kenapa ada yang HOMOSEKS?!!) ...buka lah fikiran anda. 



+++++++++
T-shirt kini dibuka untuk tempahan!! Klik sini!

5 ulasan:

Hans berkata...

wanita dan perempuan dicipta saling lengkap melengkapi
:-)

Abu Huzaifah berkata...

haha... terbaik.. :)

Mr Danel berkata...

cam salahjer!

aku kemas bilik cam pmpuan jer!
aku masak sedap sahaja! ahhah

tapi kdng2 tk kemas guk!
bab2 masak kite memang pakar dan ohsem!

ahkahak!!

Mejuez berkata...

Kalau aku plak...

Bilik sentiasa kema macam bilik perempuan :D

Aku plak bab masak2 ni aku cukup sensetif.. suka masak ikut rasa tersendiri.. :p

fairuz berkata...

lelaki ego, perempuan cool.
lelaki jahat, perempuan baik.
hahahahah









larikkkkkkkkkkkkkkkk


>.<