Kebersihan.

Beberapa minit kemudian. . .
Selepas itu. . .
Dan. . .
Setelah itu. . .

Itulah yang biasa berlaku dalam masyarakat kita ni. Sebab tu jugalah virus senang beterbangan dan merebak. Tapi memang tak disangkal lagi, kat mana2 ada kuman kan?

Apa pun tak bermaksud kita tak boleh cegah benda tu dari tinggal di badan kita. Cegah disini bermaksud kurangkan kuman berbahaya di badan kita. Sebab kita tak boleh nak buang keseluruhan dari badan kita ni pun.

Sebab tu juga lah kat eklan TV tak tulis "Membasmi 100% kuman." tapi tulis "Membasmi 99.9% kuman". Sebab benda ni berkenaan dengan mikro-organisma.

Kekal bersih!

*Aku nak promote produk kawan aku yang akan menyelesaikan semua masalah anda. Superika! Sila klik untuk info barang ni. Haha~

3 ulasan:

shada wentz berkata...

kuman baek utk kesihatan!
*ajaran sesat* haha!

trimas2 promote! ;p

Pijahh' de-Arr berkata...

kooll~~

Azmie berkata...

haha~~