Hantu mana seram?! Cuba tengok hantu ni, comel je?

Assalamualaikum! Entry ni nak cakap tentang sesuatu yang semua orang kata seram tapi hakikatnya tak seram pun. Biasanya orang kita ni suka sangat dengan benda2 hantu dan mistik ni. Apa? Anda tak suka? Hah! Tipu lah, rata2 sini mesti dah tengok cerita hantukan? Anda minat cerita hantu, betul tak? Cakap je lah ye. Kalau anda tak pernah tengok tu sumpah menipu. Ish! Nak dalih juga lagi? Tengok kan cerita HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH? Haha~ Hantu lah juga tu. (Bako2!)

Balik ke tajuk entry aku. Ramai orang kata hantu ni seram!! Hantu mana seram?! Cuba tengok hantu ni, comel je? Kenapa yang anda kata seram? Mana anda tahu seram? Pernah ke berdepan dengan hantu? Haha~ Hantu tak seram comel je. Nanti aku tunjuk. Ni gambar yang aku jumpa dari kawan aku. Dia kata dia boleh nampak hantu. Memang ada orang yang dikurniakan boleh lihat benda2 halus ni (tapi bukan kuman). Jadi dia berinteraksi dengan hantu tu untuk tangkap gambar hantu tu. Hantu tu comel! Haha... Okay aku dah jumpa dah. Ni gambar hantu comel tu (aku bagi suspen sikit):
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||||||||||||||||||||||||
||||||||||||||||||||||
||||||||||||||||||
||||||||||||||
|||||||||||
|||||||
||||
||


Comelkan? Hehe~ Sebenarnya aku nak bagitahu aku minat gila cerita Casper Friendly Ghost! Hehe~ Jangan marah ye? Ni lah satu2nya hantu yang comel kot? Kalau siapa2 ada lagi gambar hantu comel sila kongsi kat aku ye? Aku nak. Tak kira lah kartun ke apa ke. Kongsi2 ye. Huhu~


Tiada ulasan: