Google dan benda barunya.

Assalamualaikum, anda semua sihat tak? Mesti sihatkan sebab boleh nak online2 ni kan? Haha~ Aku pun alhamdulillah okay, sebab hari ni aku boleh menambah lagi entry. Okay, kepada yang berkunjung ke sini nak aku bagitahu kepada anda tentang perkara baru yang aku dapat tahu tentang Google.  Aku tak pasti sebaru manakah berita ini, tapi ianya baru lah bagi aku. Aku nak lah kongsi dengan anda2 kan. Huhu~

Okay, mula2 oleh kerana anda dan aku adalah seorang blogger. Jadi aku nak tunjuk apa yang baru google akan pertaruhkan kepada kita? Ia dipanggil Blogger Dynamic Views! Hah~ Apakah ia? Aku nak terang pun tak reti sangat, tapi apa yang aku faham Blogger akan ada 5 Dynamic Views yang boleh kita apply pada blog kita nanti. Maksudnya macam template baru lah kiranya. Baca kat sini kalau nak tahu dan ni ada video yang tunjuk apa yang baru. (aku suka lagunya)


Seterusnya adalah perkara baru untuk pengguna Gmail! Anda guna gmail tak? Mesti ada kan? Kalau tak ada buat lah sekarang! Hehe~ Okay, apa yang barunya adalah Gmail Motion! Cara baru dan dikatakan cepat untuk menyemak email anda! Macam mana? Anda hanya perlu membuat gaya2 tertentu seperti bahasa isyarat untuk menyemak email Kamera video anda akan mengesan pergerakan sebagai satu arahan dan akan jalankan tugas. Okay, itu agak susah nak faham. Haha~ Aku ni tak reti lah nak menerang sebab benda2 komputer kan. Ni pergi website ini, dan anda akan faham.

P/s : Apahal aku hari ni?

Tiada ulasan: