Shoutmix ada problem?

Ada tak antara anda perasan tentang tu? Aku sedar sejak tengah malam tadi. Mula2 aku ingat line internet aku yg slow sangat, sampai ke subuh pun still macam tu. Kalau nak dikatakan internet aku slow, aku tengok YouTube okay je? Tengok TV online pun tak ada masalah pun? So aku rasa, betul lah ada masalah dalaman lah tu. Mungkin server problem.

Aku tak ada masalah bila shoutmix ni down, sebab aku jarang tinggal jejak di shoutmix orang. Biasanya komen je. Tapi tak bestnya bila down adalah sebab aku sendiri tak boleh jejak sesiapa yang datang ke blog aku. Agak tak bestlah kan? Ah~ Nanti okay lah tu. Kan3?

Aku tak nak spoilkan hari2 yang gembira aku. Hehe~ Kenapa aku gembira? Kerana si dia tag nama aku dalam blog dia. Hehe~ Bahagia sekejap disitu. Sesiapa nak ke blog dia, singgah lah ye? Dia tak sirus sangat blogging, tapi selalu blogwalking jugalah. Okay? Hehe~ Damai sesama blogger ye, sama2 damaikan Malaysia dan Indonesia.

vv

Tiada ulasan: